La DGIEO dona llum verda a la consulta a les famílies sobre la Jornada Continua

Divendres passat, 3 de febrer de 2023, vam rebre en el nostre centre l’informe favorable signat per la Directora General d’Innovació Educativa i Ordenació de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana, Maria Reis Gallego Perales, per a la realització de la consulta a les famílies sobre el canvi de jornada escolar a la jornada contínua per al CEIP San Clemente de Sedaví.

Amb aquest informe, es pot procedir a la votació per part de les famílies d’aquest model el pròxim dia 27 de febrer de 2023 de manera presencial o, exercint el vot per correu, del 13 al 20 de febrer de 2023. Recordeu que amb caràcter previ organitzarem més reunions per a informar-vos sobre les condicions de la nova jornada escolar proposta.

ANNEX-7-AUTORITZACIO-DGIEO-SIGNADA

Pot consultar tota la informació sobre el procés de modificació de la jornada escolar en aquest enllaç