Realitzem la reunió informativa a les families sobre la Jornada Contínua

Després de l’aprovació per part del Consell Escolar i del Claustre de mestres del CEIP San Clemente d’iniciar el procediment de consulta per a la modificació de la jornada escolar a jornada contínua, i atenent el que s’estableix en la RESOLUCIÓ de 13 de desembre de 2022, de la directora general d’Innovació Educativa i Ordenació (DOGV del 16 de desembre), hem realitzat aquesta vesprada la primera reunió informativa a les families.

Consulta ací l'acta de la reunió informativa a les families d'avuí

En aquesta reunió hem presentat com és el model de jornada escolar que proposem, quines són les activitats voluntàries gratuïtes que s’oferiran i s’han resolt els dubtes que han sorgit respecte a les característiques de la jornada contínua. Si no heu pogut vindre hui no us preocupeu, perquè es realitzarà una altra reunió informativa abans del dia de la votació, per a resoldre possibles dubtes. Recordeu que podeu trobar tota la informació en aquest enllaç.

D’aquesta manera, volem oferir-vos tota la informació perquè en la votació del dia 27 de febrer de 2023 (o votació per correu del 13 al 20 de febrer) pugueu decidir totes les famílies quin model de jornada voleu. Des del centre us animem a votar, ja siga a favor o en contra del nou model, però necessitem la vostra participació.

Pot consultar tota la informació sobre el procés de modificació de la jornada escolar en aquest enllaç