Convocatòria de reunió informativa sobre el procediment de modificació de la jornada escolar

Tal com s’ha informat, el Consell Escolar del CEIP San Clemente de Sedaví, en la seua reunió del 16 de gener de 2023 i el Claustre de Mestres, en la seua reunió del 17 de gener de 2023 han aprovat per votació l’inici del procediment de modificació de jornada escolar a partir del curs 2023-2024.

A causa d’això, abans del 20 de gener, es procedirà a enviar a la Conselleria d’Educació la sol·licitud d’inici del procediment i la documentació necessària, per a poder procedir a la votació de la Comunitat Educativa el proper 27 de febrer del nou model de jornada escolar proposat, segons el que s’estableix en la RESOLUCIÓ de 13 de desembre de 2022, de la directora general d’Innovació Educativa i Ordenació (DOGV del 16 de desembre).

És per això que es convoca una Reunió Informativa per a les famílies, amb la finalitat d’exposar la proposta de modificació horària i una breu descripció de les activitats, així com resoldre possibles dubtes sobre aquest tema. La reunió tindrà lloc el dimecres 18 de gener a les 16.35 h. a la Biblioteca del Centre (hem de fer-la abans del dia 20 de gener perquè és l’últim dia per a enviar la documentació). Hi haurà servei de custòdia de l’alumnat al pati per part del personal docent mentre dure la reunió.

Si la Conselleria admet la sol·licitud i li és impossible vindre aquest dia, no es preocupe perquè es realitzarà una altra reunió informativa abans del dia de la votació, per a resoldre possibles dubtes.

A continuació, pot veure la fulla de convocatòria a la citada reunió o pot llegir-la en aquest enllaç.

Comunicacio-families-canvi-jornada-escolar

Pot consultar tota la informació sobre el procés de modificació de la jornada escolar en aquest enllaç