El CEIP San Clemente en la presentació de la 10a edició de la MICE

El divendres 15 de Juliol en el Saló de Cristall de l’Ajuntament de València s’ha presentat el cartell i l’espot promocional de la MICE (Mostra Internacional de Cinema Educatiu), acte que inicia la 10a edició de la mostra.

Cartell de la 10a edició de la MICE

A aquest acte ha assistit una representació de l’alumnat i el professorat del nostre centre. L’esdeveniment ha sigut presentat per Josep Arbiol (director de la MICE) i ha comptat amb la participació de Joan Ribó (Alcalde de València) Gloria Tello (Regidora de Cultura de l’Ajuntament de València) i Ximo López Camps (Secretari Autonòmic de Cultura de la Generalitat Valenciana).

Alumnat i professorat del CEIP Sant Clement amb Joan Ribó (Alcalde de València)

La MICE (Mostra Internacional de Cinema Educatiu de València) és una mostra de cinema educatiu d’àmbit internacional per a xiquetes, xiquets, joves, professorat i públic en general, amb pel·lícules realitzades per l’alumnat dins d’entorns d’aprenentatge. El nostre centre educatiu , conscient de la importància que té el bon ús de la noves tecnologies i de la necessitat d’integrar-les en el nostre model d’aprenentatge, participa activament des de 2017 en la MICE i hem rebut diversos premis en diverses edicions.

Recorda que pots veure totes les pel·lícules que hem realitzat en el marc de la MICE en la pàgina "Activitats -> MICE" de la nostra web o en aquest enllaç.