Sessió formativa WebFamilia

Estimades famílies:

Volem informar-los, que el CEIP Sant Clemente ha entrat a formar part d’un programa pilot de Conselleria i hem passat a ser Centre Digital Col·laboratiu (CDC).

Alguns dels objectius que pretén aquest programa són:

– Augmentar les capacitats TIC (Tecnologia de la Informació i la Comunicació) de l’alumnat.

– Millorar les destreses del professorat (per a això, estem formant-nos amb diversos cursos)

– Fomentar l’ús d’eines col·laboratives i d’informació amb la Comunitat Educativa.

Respecte a aquest últim punt, és molt important que tots comencem a utilitzar els mitjans que l’administració ens proporciona per a comunicar-nos, entre els quals està WebFamilia, ja que és una eina que s’utilitzarà durant tota la seua escolarització (també en l’Institut)

Per a fomentar conéixer millor com hem d’utilitzar Web Família, hem programat una sessió per a pares/mares/tutors legals en el centre dijous 7 d’abril, a les 17:00h. a càrrec de Carlos García Atienza (mestre de música del centre)

Moltes gràcies per la seua col·laboració!