Campanya de vacunació front la grip per l’alumnat nascut a l’any 2020 i 2021.

SOBRE LA CAMPANYA DE VACUNACIÓ DE LA GRIP PER L’ALUMNAT NASCUT A L’ANY 2020 I 2021.

Benvolguda família,

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, junt la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana van a iniciar a partir del proper dia 01 d’octubre una Campanya de Vacunació front la grip per l’alumnat nascut als anys 2020 i 2021 dins els centres escolars.

Aquesta Campanya de Vacunació front la grip és voluntària per les famílies i seran aquestes les que tenen que autoritzar, o no, siguen vacunades les seues filles o fills. A més també podran optar per anar al seu Centre de Salut a rebre la vacuna, si així el consideren.

Les famílies podran acompanyar la seua filla o fill el dia de la vacunació.

Seguidament podreu descarregar-vos tota la documentació relativa a la vacunació de l’alumnat nascut a l’any 2020 i 2021.

1. Carta informativa dirigida a les famílies signada per les secretaries autonòmiques d’Educació i de Sanitat on s’informa que la campanya va dirigida a l’alumnat de tres i quatre anys, de la vacuna antigripal que s’utilitzarà, que serà administrada de forma intranasal i per personal professional sanitari del Centre de Salut.
  2. Aquesta carta informativa també la podeu consultar en ANGLÉS, ÀRAB, FRANCÉS, RUS, RUMÀ, XINÉS i URDU.
  3. Full informatiu dels grups de risc front la grip que poden rebre o no aquesta  vacuna.
  4. Full d’autorització que cal retornar a la tutora de la vostra filla o fill complimentat i signat marcant una de les tres possibles situacions:
    • que s’autoritze a l’administració de la vacuna en el col·legi.
    • que NO s’autoritze l’administració de la vacuna en el col·legi.
    • o que es desitge siga adminsitrada la vacuna al Centre de Salut.

ÉS OBLIGATORI RETORNAR EL FULL D’AUTORITZACIÓ COMPLIMENTAT I SIGNAT PER LES FAMÍLIES S’OPTE PER QUALSEVOL DE LES TRES POSSIBLES SITUACIONS.

EN CAS DE DUBTE POSEU-VOS EN CONTACTE AMB EL VOSTRE PEDIATRE.

• Full justificant de la vacuna administrada en el centre. Si autoritzeu a rebre la vacuna front la grip al centre aquesta serà enregistrada a l’historia vacunal de la vostra filla o fill. Si a més vols tenir constància escrita de la vacuna administrada cal complimentes el full justificant de vacunació i l’entregues junt l’autorització. El personal sanitari vos signarà el justificant el dia d’administració de la vacuna.

Quedem a la vostra disposició per resoldre dubtes o consultes sobre el procediment d’administració de la vacuna de la grip dins el centre escolar i vos animem a consultar amb el vostre pediatre o al Centre de Salut al cas de tenir dubtes sobre aquesta campanya de vacunació.

Salutacions ben cordials.