Entrega dels Premis Extraordinaris al rendiment del curs 2021-2022.

Passat dimarts 27 de febrer es va celebrar l’acte d’entrega dels diplomes honorífics al Rendiment Acadèmic a l’alumnat que el curs escolar 2021-2022 va finalitzar els seus estudis amb una nota mitjana al seu expedient acadèmic d’excel·lent a l’Auditori del Conservatori Superior de Música de Torrent.

Aquest reconeixement sols el poden aconseguir aquells alumnes que tinguen unes qualificacions de 10 a totes les assignatures cursades.

Del nostre centre sols van aconseguir aquest expedient dos alumnes el curs 2021-2022:

Marcos Coronil Sorribes

Carmen Gregori Terrasa

Sols vos desitgem continueu sent les magnífiques persones que sou i de segur que els èxits acadèmics i personals estaran sempre al vostre costat.

Moltes gràcies per dur el nom del Sanchis amb vosaltres allà on vos trobeu.

Moltes felicitats Carmen i Marcos i com no, també moltes felicitats a les vostres famílies.