Informació sobre el menjador escolar a partir de l’01 de desembre.

Benvolgudes famílies,

Us informem que ja hi és a la vostra disposició el menú del mes desembre a la nostra web, el qual podràs consultar accedint a la pestanya superior de “Menjador”.

Al llarg del cap de setmana, si és el cas, rebràs al teu correu electrònic el rebut del menjador a carregar-vos el proper dia 11 de desembre.

Aprofitem aquesta entrada per informar-vos que al Consell Escolar celebrat ahir es va acordar i aprovar de forma unànim els següents acords:

Tot avís rebut passades les 09:30 hores informant de que un alumne fixe no es queda al menjador li serà cobrat a la família, ja que cal avisar bé siga per telèfon, deixant nota a la bústia del menjador o enviant correu a 46016117.secretaria@edu.gva.es abans de l’hora indicada anteriorment.

Si no s’avisa de que no es va a quedar a dinar un alumne dels fixes, tant en temps com en forma, li serà cobrat aquest menú a la família.

Si una família retorna dos rebuts del menjador, la seua filla o filla, perdrà el dret d’assistència al menjador.

Salutacions ben cordials.