Happy Week!

Aquesta setmana del 20 al 24 de novembre ha estat dedicada tota ella a la infància, ja que el dia 20 de novembre es commemora aquest dia i el Sanchis, des de fa ja uns cursos dedica tota una setmana a la seua celebració.

Aquest curs s’ha realitzat per part de la Comissió d’Igualtat i Convivència del col·legi un gran mural amb el dibuix d’un arbre i aquest, poc a poc, s’ha anant poblant de multitud de papallones molt variades en formes i colors… una per cada alumne del nostre centre!

La setmana va finalitzar en un encontre de tot l’alumnat, des dels més menuts de dos anys fins el que ja hi és en sisé, a punt de passar a l’institut, i en el pati es va llegir un manifest redactat per sis alumnes dels grups més majors i totes i tots vam cantar la cançò “Se buscan valientes” d’el Langui.

Seguidament et mostrem un recull d’imatges d’aquesta activitat realitzada al nostre centre: