Sobre les beques de material escolar.

Us informem que la Conselleria d’Educació, Universistats i Ocupació ha feta pública la resolució definitiva d’alumnat becat amb 30 euros per la compra de material escolar.

La beca s’atorga a tot l’alumnat que ha obtés 19 o 20 punts en la resolució definitiva de les beques de menjador.

Les famílies de l’alumnat que ha aconseguida aquesta ajuda rebrà al llarg de la vesprada un correu electrònic informant-los del procediment a seguir per fer efectius els 30 euros i demà rebran notificació en papel comunicant-los haver aconseguit aquesta ajuda i el procediment a seguir per poder fer-la efectiva.

A més, podeu consultar el llistat al suro d’anuncis que hi és més a prop de la porta del menjador a l’edifici d’Educació Primària.

Salutacions ben cordials.