Publicada la llista definitiva de Candidatures pel sector de les famílies a les properes eleccions a Consell Escolar.

PROCLAMACIÓ DE CANDIDATURES DEFINITIVES

AL SECTOR DE LES FAMÍLIES.

Informem que les candidatures presentades a la renovació de la primera meitat del Consell Escolar per sector de les famílies són les següents:

Peña Cebrián, María Dolores – AMPA CEIP “M. Sanchis Almiñano”

Marín Zarco, Elena – AMPA CEIP “M. Sanchis Almiñano”

Picazo García, Marta – AMPA CEIP “M. Sanchis Almiñano”

Zomeño Pérez, David – AMPA CEIP “M. Sanchis Almiñano”

Esteve Roca, Sonia – AMPA CEIP “M. Sanchis Almiñano”

Carbajo Rodríguez, Jorge – Independent.

Castella García, Jennifer María – Independent.

Huerta Martínez, Elisa – Independent.

López Parreño, Amabel – Independent.

Martínez Casado, Esther – Independent.

Toranzo, Gloria Beatriz – Independent.

El dia 16 de novembre de 2023 es posarà a disposició de les famílies les paperetes de votació i s’iniciarà la recollida del vot no presencial, el qual es podrà efectuar de la següent forma:

* Per garantir el secret del vot, la identitat de la persona votant i evitar possibles duplicitats, s’utilitzarà el sistema de doble sobre. A l’exterior, l’elector signarà en la solapa i dins contindrà fotocòpia del NIF, NIE, passaport o permís de conduir de la persona que emet el seu vot i a més, dins del sobre blanc, estarà un altre sobre marró que contindrà el vot.

* Es podrà lliurar a la direcció del centre, la qual expedirà un document com que ho “ha rebut” o entregar el doble sobre a la mesa electoral abans de l’inici de l’escrutini.

Recordeu la importància que tenen les eleccions així com la vostra participació venint a votar.

Per a qualsevol aclariment queda la Junta Electoral a la vostra disposició.

Alaquàs, a 14 de novembre de l’any 2023.

Anna Primo, secretària de la Junta Electoral.