• Nit a l’escola

L’alumnat de cinc anys s’acomiada de l’etapa d’infantil. L’any seran els xiquets i xiquetes de primer de primària. I per celebrar que van aprenent, creixent i avançant van celebrar l’activitat “La nit a l’escola”. El dijous, a les vuit de la vesprada vam acudir preparats per a passar la nit i conviure, companys i mestres. Van fer un sopar de germanor, vam fer jocs de campament, ens vam adreçar per a marxar a dormir i vam fer bondat fins que ens vam quedar adormits. La veritat és que la nit no es va fer llarga, i l’endemà vam desdejunar i ens vam preparar per a afrontar un divendres d’escola.

Quina activitat tan súper!

• trobacord docu a la premsa

La premsa digital s’ha fet ressò de l’estrena del documental Trobacord docu. Un documental que mostra totes les accions i activitats relacionades amb el món de la música i la dansa dins del projecte ACORD.

L’acte es va celebrar a la sala Alfons el Magnànim de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I de Castelló i va comptar amb una alta representació dels diferents sectors de la comunitat Educativa.

Va estar, tot un èxit!

Notícia a “El Periòdic”: https://www.elperiodic.com/val/castellon/ceip-agustin-castello-presenta-documental-trobacord-docu_960284

Notícia a “La Plana al Dia”: https://laplanaaldia.com/castello/noticias/227731/presentacion-del-documental-trobacord-docu-en-el-ceip-san-agustin-de-castello

• Conte contat… glup, glup

L’alumnat del primer i el segon cicle de primària del CEIP San Agustín gaudeix d’una sessió d’animació lectora de la mà de la contacontes Paula Bernabeu. Xiquets, xiquetes i mestres ho passen molt bé amb l’espectacle “GLUP, GLUP”. Aquesta activitat forma part del projecte BIBLIOINNOVA’T, un projecte pensat per a la dinamització de les biblioteques escolars i el foment de la lectura.
    Ha estat genial!

• Alimentació saludable i sostenible

El passat mes de febrer l’escola San Agustín vam iniciar el programa d’innovació educativa «Alimentació saludable i sostenible». Amb l’objectiu d’introduir hàbits alimentaris saludables i sostenibles des del mes de febrer cada dimarts gaudim d’un esmorzar amb productes propis de la dieta mediterrània, amb aliments ecològics, frescos i de temporada.

Mengem fruita de temporada, iogurts naturals dels Masets, pa amb tomata… Ens està agradant molt aquesta experiència!

• Acord — Activitats

Hem iniciat les activitats del projecte ACORD, tant els mestres fent formació com l’alumnat fent diferents dinàmiques amb Enric Piza.

Ens ha agradat molt i estem molts il.lusionats.