període d’ADMISSIÓ CURS 24-25 del 30 de maig al 6 de juny

novetats del projecte acord

Acord — Activitats

Hem iniciat les activitats del projecte ACORD, tant els mestres fent formació com l’alumnat fent diferents dinàmiques amb Enric Piza.

Bon inici de curs 2023-24

Hem iniciat el nou curs… amb molta il·lusió, ganes de treballar, aprendre i conviure amb els companys. Classes d’educació física amb la mestra Sonia.

EXCURSIÓ FI DE CURS 5è i 6è

L’alumnat de 5è i 6è de primària han estat de viatge de final de curs. Han gaudit dos dies de la natura i els paisatges de Benassal.

DIA DE LES FAMÍLIES

A l’escola San Agustín se celebra el dia de les famílies. S’ha programat, per als diferents cursos, un seguit d’activitats per commemorar el dia.

XALEM EN VALENCIÀ 2023 – FIL

El San Agustín participa del projecte FIL. Celebra una jornada d’intercanvi amb el CEIP Brusca d’Albocàsser amb un programa replet d’activitats!

EXCURSIÓ AL MUSEU DE BELLES ARTS

L’alumna d’infantil del CEIP San Agustín, visita el Museu de Belles Arts de Castelló. Gaudeix d’una jornada de pintura i literatura.