novetats admissió

novetats del projecte escola fa teatre

Nit a l’escola

Els xiquets i les xiquetes de la classe de cinc anys han passat una nit a l’escola per a acomiadar-se de l’etapa d’infantil.

trobacord docu a la premsa

La premsa es fa ressò de l’estrena del documental del projecte ACORD del CEIP SAN AGUSTÍN de Castelló de la Plana a la Universitat Jaume I.

Conte contat… glup, glup

Una activitat literària amenitza l’acomiadament del maig al CEIP San Agustín. L’alumnat escolta atentament la contacontes Paula Bernabeu.

Alimentació saludable i sostenible

El CEIP San Agustín participem durant este curs del programa «Alimentació saludable i sostenible». Cada dimarts una sorpresa.

Acord — Activitats

Hem iniciat les activitats del projecte ACORD, tant els mestres fent formació com l’alumnat fent diferents dinàmiques amb Enric Piza.

Bon inici de curs 2023-24

Hem iniciat el nou curs… amb molta il·lusió, ganes de treballar, aprendre i conviure amb els companys. Classes d’educació física amb la mestra Sonia.