ADMISSIÓ CURS 24-25

NOVETATS DE L’ADMISSIÓ PER AL CURS 24-25: LLISTATS DEFINITIUS

Ja disposeu, al tauló d’anuncis de l’escola, de la relació definitiva d’alumnat admés al centre.

Des d’avui, s’obri el termini per a la presentació telemàtica de reclamacions al resultat definitiu del procés d’admissió. Les persones interessades podran interposar recurs d’alçada, a través del Tràmit Z de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, davant la direcció territorial competent en matèria d’educació, que haurà de resoldre’s en el termini d’un mes. Esta resolució posarà fi a la via administrativa.

VACANTS

RELACIÓ DE LA O LES CIRCUMSTÀNCIES ESPECÍFIQUES INFORMADES PELS CENTRES DOCENTS PÚBLICS I PRIVATS CONCERTATS EN ELS QUALS ES REALITZA EL PROCEDIMENT D’ADMISSIÓ DE L’ALUMNAT PER AL CURS 2024-2025.

JA S’HAN PUBLICAT ELS RESULTATS DEL SORTEIG PER A DETERMINAR LES LLETRES DE PRIORITAT EN CAS D’EMPATS DE PUNTUACIÓ AL PROCÉS D’ADMISSIÓ. FENT CLIC AL BOTÓ, PODREU CONSULTAR L’ACTA.

PUNT CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA