EXCURSIÓ FI DE CURS 5è i 6è

L’alumnat de 5è i 6è d’Educació Primària se’n va anar 2 dies a Seidia, un centre mediambiental i d’oci de la Fundació Caixa Castelló, que té la seua colònia a Benassal. Durant aquests dies van formar part del programa d’Escola de Natura, on van realitzar itineraris i tallers amb l’objectiu de despertar l’interès de l’alumnat pel coneixement de l’entorn i la seua problemàtica, motivar la seua participació activa en la protecció del medi, i possibilitar les relacions de convivència i el treball en equip.

El 1r dia va ser el dimarts, on el grup va dur a terme una eixida a la Font d’en Segures i a l’embotelladora de l’Aigua de Benassal. Per la vesprada van fer un recorregur pel bosc mediterrani en el Paratge Natural Municipal de El Rivet, per conèixer les diferents espècies d’arbres que hi ha.

El 2n i últim dia van realitzar una activitat d’orientació i localització a Sant Cristòfol i per acabar es van tirar amb la tirolina i van fer tir amb arc.