LA MÚSICA DEL MATEU

Històricament hem associat la sirena com a timbre en els col·legis per a assenyalar l’entrada i eixida, o fi de les classes. Afortunadament això ha anat canviant i ja somni pocs els que ho mantenen. Fa ja diversos cursos que hem introduït la música com a element que sona en les entrades i eixides així com en l’hora del pati. Per a ho Mateu la música es clave i super important en el desenvolupament escolar i així volem que siga. La música cobra protagonisme cada setmana con una cançó que es proposada por l’alumnat de manera voluntària. La cançó triada s’anuncia por megafonia els dilluns a les 9h on s’explica el gènere musical, l’autor/a, grup, títol, por que l’han triada… A més, aquest curs hem introduït una novetat. Des de l’àrea de música es proposaran composicions musicals, donant així a conéixer estils musicals diferents i d’aquesta manera crear una cultura musical entre l’alumnat. Seran els alumnes els encarregats de presentar aquelles obres treballades en classe.

que la música no deixe de sonar!