ERASMUS +

EL CEIP Rafael Mateu Cámara el curs escolar 23-24 participarà en un programa erasmus +, modalitat consorci juntament amb altres 24 centres escolars de la CV,  la Conselleria i els cefires. Això suposa una oportunitat d’obrir el centre a Europa, aprendre i enriquir-nos de noves experiències. Este programa consistirà en la visita i/o formació en un pais Europeu sobre les temàtiques triades d’acord amb la línia de treball del centre. El programa titulat E+KA121 DIGINCLUTED, va focalitzat en la digitalització dels centres, la inclusió i la transformació educativa. Estem molt contents i feliços d’emprendre esta aventura que segur farà créixer el nostre centre.

Us mantindrem informats en les nostres xarxes socials.

Dins el nostre Consorci Erasmus+ DIGINCLUTED 2023-1-ES01-KA121-SCH-000135952 , la primera mobilitat en modalitat job shadowing serà a Bélgica, on una docent del centre anirà a vore com es treballa allí, per després impulsar noves metodologies al nostre centre.