El passat divendres 7 de març vam celebrar a l’escola el dia internacional de la dona. Una reivindicació per a crear condicions favorables per a l’eliminació de la discriminació de les dones i per a la seua plena participació al procés de desenvolupament social.
A l’escola ho vam celebrar regalant una flor a la dona de la teua vida.
Ahir vam celebrar el carnestoltes a l’escola! Com és tradició, hem recorregut els carrers del nostre poble amb alegria, color i festa! Hem pogut veure i gaudir de les meravelles de disfresses que han fet els nostres xiquets i xiquetes: gatets, llops, extraterrestres, egipcis i egípcies, la natura, frida kahlo, viatgers i viatgeres, Willy Wonka, Bob Esponja i els nostres majors, quasi ja preparat per a la seua pel.lícula!
Aquest mes de febrer ens hem centrat en el projecte dels vertebrats. Ací teniu un resum del treball de recerca i exposició realitzat.Aquest mes de febrer ens hem centrat en el projecte dels vertebrats. Ací teniu un resum del treball de recerca i exposició realitzat.
Hem gaudit molt! Gràcies a La Xafigà per acompanyar-nos sempre!
Ja està ací CARNESTOLTES! El divendres van vindre els reis carnestoltes per dir-nos les consignes que cal seguir cadascun dels dies de la setmana de carnestoltes. I el divendres… CARNESTOLTES!
Trenalcoigandia han estat a la nostra escola, a primer de primària, per explicar-nos i donar-nos a conèixer part de la història del tren dels anglesos.
Si voleu saber-ne més podeu consultar aquesta notícia al seu INSTAGRAM:
Aquest any el dijous 30 de gener de 2025 vam celebrar El dia de la Pau i No violència escolar. Com tots els anys celebrem aquesta data reunint-nos amb els demés centres educatius de la nostra localitat. Tot l’alumnat del CEIP El Bracal, 1r i 2n de l’ESO de l’Institut de Muro i nosaltres el CEIP Montcabrer ens vam juntar a la plaça del Matzem per ballar les danses preparades per a celebrar aquesta data.
Va eixir un dia magnífic i el nostre alumnat va commemorar aquest dia com millor es pot fer, cantant i ballant amb els companys i companyes i mestres de l’escola.
El passat 24 de gener vam representar el musical del Rey León l’alumant del segon cicle de l’escola. Ací tenim unes imatges de l’actuació tan formidable que van fer els nostres xiquets i xiquetes.
El 17 de gener vam celebrar la Fireta de Sant Antoni a l’escola i vam ballar la dansà i la jota de Muro junt amb El Baladre, gràcies per ensenyar-nos i acompanyar-nos!
Hem inagurat la fireta a l’escola amb el Tio Pep.
Gràcies també als nostres xiquets per tocar la xirimita i els tabals amb Simó. Sou uns artistes!
BENVINGUTS I BENVINGUDES A UNA NUTRICIÓ I ALIMENTACIÓ MÉS SALUDABLE!!
Segur que esteu interessats/des en aprendre més per a mantenir una adequada alimentació!!
A continuació podreu observar tot allò que hem après a l’escola sobre la nutrició i alimentació saludable!
ESPEREM QUE VOS AGRADE I SIGA MOLT ÚTIL!
En primer lloc, a mode de resum, ací podeu observar un cartell o infografia de què és el més important que hem de consumir durant el dia, tant per al desdejuni, esmorzar, dinar, berenar com sopar!
També podreu trobar el plat de l’alimentació saludable que seguirem tant per als dinars com per als sopars.
A continuació podeu observar la presentació que es realitza als cursos superiors de Primària.
És molt interessant, així que si vos interessa, ací podeu consultar-la també!
Finalment, ací vos deixem uns artícles i guies molt interessants per si voleu ampliar la informació en relació amb una adequada nutrició i alimentació saludable! Tots són molt recomanables!
Vam tindre la desitjada i esperada visita dels patges
03012293
Avís de privacitat
Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.