Aprenem de la vida: convivint amb la tercera edat
L’alumnat de 6é A i 6é B del nostre centre està participant en una experiència molt especial i enriquidora al llarg de quatre sessions, organitzada pel nostre orientador, Ricard. Aquesta activitat té com a objectiu principal sensibilitzar els xiquets i xiquetes sobre la importància de la tercera edat, fomentant valors com el respecte, l’empatia i la comprensió cap a les
