FI DE CURS 25/26

Aquest fi de curs, en primer lloc vam realitzar la lectura d’un manifest sobre la vaga educativa hem viscut aquest curs.

Després, l’alumnat de 6é va cantar la cançó de Asumiràs la veu d’un poble.

i en acabant tot l’alumnat de l’escola van representar la cançó de l’escola! Tenim un somni!

A continuació els xiquets i xiquetes van realitzar un tallers dirigits pels antics alumnes de 6é del curs passat.

Finalment, vam cremar la foguera de l’escola i vam sopar totes les famílies a la pista!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies