L’alumnat del col·legi, des d’Infantil fins a 6é de Primària, ha acomiadat hui les classes d’una manera diferent gràcies a la visita sorpresa d’una xaranga. La música ha recorregut el centre i ens ha alegrat el dia a tots, fent que tant el alumnat com l’equip docent ballàrem per a celebrar l’última jornada del curs. Esta activitat ha sigut possible gràcies a la col·laboració d’Ausolan, l’empresa del nostre menjador escolar, a qui agraïm el detall de patrocinar este fi de festa abans de començar les vacances d’estiu.
