• Donem la benvinguda a Owen

El dimarts passat, vam rebre al nou membre del claustre, a Owen. Ell serà el nostre Auxiliar de conversa durant aquest curs escolar 24-25.

Des de l’escola hem lluitat molt per tindre un auxiliar de conversa a l’escola ja que, creguem que és molt beneficiós per al nostre alumnat. Gràcies a ell, poden aprendre la llengua d’una forma més directa amb una persona nativa que, a més, ens pot compartir la seua cultura.

Benvingut, Owen!

• Robòtica educativa

Aquesta setmana hem començat a treballar Robòtica Educativa amb els Bee Bots.

Què és el Bee Bot?

Es tracta d’un robot que marca un punt de partida perfecte per al control de l’ensenyament, el llenguatge direccional i la programació.

Què podem aprendre amb Bee-Bot?

Esquerra, esquerra, dreta, dreta, avant, arrere, un, dos, tres… En altres paraules: el llenguatge direccional, girs, lateralitat i altres conceptes espacials bàsics.

És un fantàstic recurs per a activitats interdisciplinàries i amb ell és possible l’aprenentatge significatiu basat en el joc!

Amb aquesta ferramenta podem treballar moltíssimes coses. En aquest cas, hem començat a treballar vocabulari d’anglès i música.

• Animals in danger!

Students of year 3 and 4 have prepared a project about animals in danger in English class. They have studied what they eat, where they live and how many animals exist. They also have decorated their projects. Take a look!

L’alumnat de 3r i 4t ha preparat un projecte sobre aninals en perill d’extinció en la classe d’anglès. Han estudiat què mengen, on viuen i quants animals queden. També han decorat els seus projectes. Mireu-los!

• Halloween està ací

En alguna ocasió, quan érem menuts, hem somiat en ser mags o bruixots capaços de preparar pòcimes màgiques que ens permeten ser forts, màgics, ràpids, resitents o inclús amb capacitat de volar.

És per això que iniciem la festa de Halloween amb l’elaboració de pòcimes màgiques.

El nostre alumnat d’infantil ha quedat bocabadat amb la sorpresa que han tingut amb aquesta senzilla poció.

• Música per a aprendre anglés

Quina millor manera d’aprendre un altre idioma que amb la música! Us deixem ací una pàgina d’on aprofitem molts recursos per a les nostres classes i que pensem que us pot agradar! Cançons, activitats per a fer en família, receptes, manualitats… Super Simple!

➡️  https://supersimple.com/