¿Què és l’AMPA?

Les associacions de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) són entitats sense ànim de lucre que tenen com a objectiu fonamental vetllar per una educació de qualitat als centres educatius dels seus fills/filles i representar els interessos dels pares, mares o tutors legals en relació al centre.

¿Què vol dir i implica ser soci de l’AMPA?

Ser soci de l’AMPA significa implicació en l’educació dels teus fills/filles, ajudant a promoure i desenvolupar totes les activitats extracurriculars i extraescolars que es realitzen al col,legi, així com participar a les activitats pròpies del centre.

Pertànyer a l’AMPA del col,legi és una decisió personal de cada familia, però en el CEIP Mariano Jornet Perales cambien tots/tes els membres de l’AMPA cada dos anys i s’elegix a vots cada càrrec.

Els càrrecs són: presidenta, vicepresidenta, secretaria, tesorera y vocals.

L’Ampa forma part del Consell Escolar i participa de manera activa en les decisions de la direcció del col,legi.

L’AMPA del 2024-25 està composada per:

Presidenta:
Vicepresidenta:
Secretaria:
Tesorera:
Vocals:
Representat Consell:

Cada alumne/a del centre paga un import de 15€ a l’any per a totes les activitats que s’organitzen.

Com s’invertix el pressupost de l’AMPA?

Festa de Halloween, sopar.

✔ Festa de Nadal: Regals per a les/els mestres, berenar per als xiquets/tes.

✔ Festa de la Castanyera: Torra de carabases, pomes al forn, castanyes i fruites de la temporà.

✔ Festa de Carnestoltes: coques i beguda.

✔ Festa de Falles

✔ Festa de pasqüa.

✔ Regals per als alumnes de 6è de primària que acaben el col,legi.

✔ Festa de fi de curs: Contratació de monitores i activitats i compra de beguda i postres per sopar.