El Ceip Luis Vives va col·laborar en l’exposició “Cultivant la Pau”, en la qual van participar els i les alumnes del col·legi, i que s’ha inaugurat en l’estació de tren Adif d’Alacant. Serà allí fins al 6 d’abril.Després estarà en l’estació Adif de Castelló del 8 al 20 d’abril.Estem pendents de les dates de València, quan ho sapiem us ho comunicarem perquè pugueu veure-la.Moltes gràcies per participar, ha quedat molt bonica. L’element central, que és el paper contínuo en el qual van dibuixar els alumnes/as del col·legi crida molt l’atenció i es per a molta gent a observar.Ací us deixem algunes fotos de l’exposició en l’estació de tren d’Alacant.
Gràcies per el vostre treball!👏



