TALLER “CULTIVANT LA PAZ”

El Ceip Luis Vives va col·laborar en l’exposició “Cultivant la Pau”, en la qual van participar els i les alumnes del col·legi, i que s’ha inaugurat en l’estació de tren Adif d’Alacant. Serà allí fins al 6 d’abril.Després estarà en l’estació Adif de Castelló del 8 al 20 d’abril.Estem pendents de les dates de València, quan ho sapiem us ho comunicarem perquè pugueu veure-la.Moltes gràcies per participar, ha quedat molt bonica. L’element central, que és el paper contínuo en el qual van dibuixar els alumnes/as del col·legi crida molt l’atenció i es per a molta gent a observar.Ací us deixem algunes fotos de l’exposició en l’estació de tren d’Alacant.

Gràcies per el vostre treball!👏

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies