DIA DEL LLIBRE

«El CEIP Luis Vives va celebrar ahir dia 23 d’abril el Dia del Llibre amb entusiasme i participació de tot l’alumnat . Es van programar diferents activitats per a este dia :

-Visita biblioteca a Abastos 2n infantil

-De 3r a 6é de primària van tindre unes xarrades sobre el bullying i assetjament escolar. Amb l’ajuda d’uns psicòlegs, l’alumnat ha pogut aprendre tècniques per a previndre, com tractar-lo i com ajudar a alguna persona que puga estar patint-lo. Esta activitat ha sigut possible gràcies a la Fundació del Llevant U.

-En 5é de primària van realitzar una lectura col·lectiva d’una adaptació de Sr. Quixot i van presentar cal·ligrames a la resta de l’alumnat mitjançant una exposició dels seus treballs

-L’alumnat de sisé de primària va representar una obra de teatre en valencià treballant l’ODS 11 “Ciutats i Comunitats sostenibles”

-Al final del matí tot l’alumnat del col·legi va intercanviar llibres i van tindre l’oportunitat d’endinsar-se en el meravellós món de la lectura, on van poder triar llibres per a submergir-se en les seues pàgines.

Ací us deixem un resum d’este dia !.

ADAPTACIÓ LECTURA Sr. QUIXOT