PROJECTES D’INNOVACIÓ

PROJECTE FLABIOL

Té com a finalitat promoure el coneixement del flabiol i impulsar la seua introducció en el tercer curs dels centres d’Educació Primària de titularitat de la Generalitat Valenciana. Aquest projecte busca crear entorns de treball col·laboratius que unisquen l’educació musical i el coneixement i la difusió del patrimoni musical valencià

PATIS ACTIUS

Al CEIP LLUÍS VIVES ens hem sumant a la iniciativa dels patis actius. Aquesta proposta es va crear amb la finalitat de reduir els conflictes en els patis. Els patis actius ofereixen una gran diversitat d’activitats aprofitant tots els espais del pati. Els alumnes poden tant utilitzar les instal·lacions com el material que se’ls ofereix. D’aquesta manera fomentem la inclusió social de tot l’alumnat, el joc mixt, la cooperació i l’activitat física i intel·lectual. Algunes de les opcions que tenen els alumnes Infantil: patinets, jocs amb l’arena, zona parc, pilota. De 1r a 3r: baló tir, mini basquet, cordes/gomes, xicotet rocòdrom, troncs de fusta, joc lliure al parc. De 4t a 6é: Colpbol, basquet, volei, raspall, baló-mà.

BENEFICIS ESTRECTURES KAGAN

• Creació d’un clima social positiu.
  • Incitar a la participació.
  • Motivació.
  • Promoure les intel·ligències múltiples.
  • Promoure l’educació emocional.