ACORDS I INFORMACIONS CONSELL ESCOLAR 11-7-24

El Consell Escolar en sessió celebrada l’11 de juliol de 2024, acorda:

• Aprovar la memòria del curs 23-24.
  • Anomenar 5 mencions honorífiques a l’alumnat de sisé que finalitza etapa en el centre.
  • Mantindre l’empresa de Serunion com a encarregada del menjador.
  • La presentació de beques del menjador i transport per al curs 23-24.
  • Donar la roba extraviada i no reclamada en períodes de temps més curts.

A més, s’informa de:

• La composició de la plantilla per al curs 24-25.
  • L’estat de les reformes en l’escola per part de la Conselleria i de les actuacions de manteniment i neteja per part de l’ajuntament.
  • La proposta a la conselleria d’alumnat de sisé com a premi extraordinari d’alt rendiment durant el curs 23-24.
  • El protocol de funcionament d’aulazon.
  • Els projectes per al curs 24-25: laboratori d’art, transformació dels corredors i aules, agrupació de centres, material compartit i ús metodologies actives.