ACORDS DEL CONSELL ESCOLAR DEL 13 DE JULIOL DE 2023

Acords i informacions de la sessió ordinària del Consell Escolar celebrada el 13 de juliol de 2023.

Acords:

1. Aprovació de la memòria
2. Aprovació de la proposta de mencions honorífiques per a dos alumnes que finalitzen sisé per la seua trajectòria al llarg de tota l’etapa al centre.
3. Aprovació de les activitats complementàries d’inici de curs i de les activitats extraescolars organitzades gràcies a l’AFA.
4. Aprovació de l’oferta i projecte educatiu de SERUNION per al menjador del centre.
5. Aprovació de la proposta de pagament de les excursions mitjançant la web AULAZON per al pròxim curs (pròximament més informació)
6. Aprovació de les inversions econòmiques que pensa realitzar el centre gràcies a la gestió econòmica realitzada amb el menjador escolar.

Informacions:

1. S’informa de la proposta del centre de dos candidats a premis extraordinaris de l’etapa d’educació primària.
2. S’informa del procés d’elaboració del nou PEC del centre
3. S’informa de les actuacions que actualment està desenvolupant l’ajuntament de València al centre (pintura) i de les previstes per part de Conselleria (Instal·lació d’aules digitals i renovació d’un bany)
4. S’informa de la nova composició de la plantilla educativa per al pròxim curs.
5. S’informa de la tramitació de beques i de l’estat de matriculació per al pròxim curs.
6. S’informa de les actuacions executades gràcies a la col·laboració econòmica de les famílies: construcció de la bibliopati, aportació de part de l’aula del futur, adquisició de llibres de lectura i materials per a ús de les estacions d’aprenentatge a més de la creació d’ambients d’aprenentatge i el sufragi d’una quarta part de les fotocòpies necessàries per a informar a les famílies i treballar per projectes.
7. S’informa de la inversió feta pel centre i AFA en la recuperació de l’espai multisensorial.
8. S’informa que el pròxim curs escolar hi haurà eleccions al consell escolar, on la participació de les famílies és summament important.
8. S’informa de l’avaluació del projecte de direcció, el qual s’està complint segons les previsions inicials.