ACORDS I INFORMACIONS CONSELL ESCOLAR 16/5/22

Acords i informacions de la sessió ordinària del Consell Escolar del 16 del 5 de 2022.

S’acorda:

• Sol·licitar a la Conselleria l’autorització d’un nova distribució horària de la jornada lectiva per al curs 22-23, d’acord amb l’ordre 9/2022 de 25 de febrer, que implicaria un canvi en les eixides a migdia.
  • El pròxim curs escolar no s’oferirà el servei del segur escolar i es recorda que el protocol estableix atenció per part del personal del centre, la informació a la família perquè valore una possible actuació i cridar al 112 en cas d’accident escolar greu.
  • La participació en una convocatòria per a una activitat complementària d’immersió lingüística.
  • La realització de la festa final de curs organitzada per l’AFA per al 22 de juny.

S’informa de:

• La denegació per part de la Conselleria a la sol·licitud de la jornada continuada per no arribar al 55% dels vots possibles.
  • El suport de la inspecció, la directora territorial i la CAPPEV davant l’acusació realitzada cap al col·legi.
  • Que les obres del menjador començaran una vegada finalitzada la jornada lectiva.
  • L’èxit de les pujades a les aules de l’alumnat de primària en les entrades al col·legi.