PREMI FOTOGRÀFIC I PREMI SAMBORI

Estem de celebracions!!!

Enguany una de les nostres alumnes, Sara Martín Fernández, de 5é A ha sigut premiada en la sisena edició del concurs fotogràfic “La Natura a la ciutat” i el grup classe de 1r A ha sigut també premiat en la vint-i-quatrena edició del concurs literari del “Premi Sambori”. Aquesta setmana dins del marc de celebració de les Trobades d’escoles en valencià, tindrà lloc l’entrega dels premis.

Les nostres felicitacions i reconeixement a l’alumnat, a les seues famílies i al personal del centre.

Per sempre, CEIP Lluís Guarner.