PUBLICACIÓ CENS PROVISIONAL

Publiquem, en les condicions indicades en l’ordre i resolució establides per la Conselleria d’Educació relacionat amb la modificació de la jornada escolar, el cens provisional al tauló d’anuncis del centre i a la pàgina web, per a la consulta de l’11 d’abril sobre la proposta de modificació de la jornada escolar presentada: jornada continuada.

És summament important que comproven les dades que apareixen, és a dir:

• Que el document identificatiu és el que pertoca.
  • Que el número identificatiu del document d’identificació és el correcte.
  • Que els cognoms i noms estan bé.
  • Que esteu en el llistat.

En el cas que algunes de les dades no siguen correctes o no esteu en el llistat, cal realitzar una reclamació en la secretaria del centre, que el termini establit es fins al 4 d’abril.

Aquesta reclamació pot ser preferentment per email a l’adreça 46018345.secretaria@edu.gva.es o de forma presencial en el centre.

Recordem que no fer la reclamació, si hi ha errors en el cens provisional publicat, comportarà la no participació en la consulta de l’11 d’abril.

Accés al cens provisional: ací. (ELIMINEM L’ENLLAÇ PER A NO CREAR CONFUSIÓ AMB EL CENS DEFINITIU UNA VEGADA FINALITZAT EL TERMINI DE PRESENTAR LES RECLAMACIONS, A 5 D’ABRIL DE 2022)