COMISSIÓ DE COORDINACIÓ

Ha quedat constituïda la comissió de coordinació del procés de consulta sobre la modificació de la jornada escolar.

Que com estableix l’ordre i resolució publicades per la Conselleria d’Educació està formada per 3 representants de les famílies, la secretària i el director del centre.

Pròximament es publicarà el cens provisional en el tauló d’anuncis del centre i a la pàgina web de l’escola.

Serà important la seua revisió i la presentació, si és necessari, de reclamacions per a la correcció d’errades. No fer-ho, pot comportar la no participació en les votacions de l’11 d’abril.