INFORMACIONS I ACORDS CONSELL ESCOLAR 7-3-22

Us notifiquem les informacions i acords presos en la sessió del Consell Escolar del 7-3-2022.

Es comunica al Consell Escolar les següents informacions:

1. Sobre les gestions realitzades amb infraestructures (remodelació general del centre, i construcció d’un nou aulari d’infantil i pati) i amb l’Ajuntament de València (reclamacions de manteniment i programa d’entorns escolars segurs)

2. De la revisió del servei d’inspecció del Pla d’actuacions per a la Millora (PAM).

3. De la creació d’un mapa de col·laboradors.

4. De les pròximes obres en la cuina del menjador escolar.

5. De la incorporació d’una nova activitat a la PGA del centre per al pròxim 9 d’abril.

S’aprova:

1. Ajornat l’elaboració d’un nou Projecte Lingüístic i mantindre l’actual durant el curs 2022-2023.

2. Iniciar el procediment de modificació de la jornada escolar: Jornada Continuada.