Banc de llibres i materials curriculars

La Conselleria publica en el dogv les condicions que regulen la participació en el programa del Banc de Llibres i Materials Curriculars per al curs 24-25: RESOLUCIÓ PUBLICADA.

Us facilitem l’enllaç on està publicada tota la informació relacionada amb la xarxa de llibres: INFORMACIÓ DE CONSELLERIA.

A més, us recordem que:

• Els actuals participants en el programa caldrà que tornen els llibres i materials, si és el cas, utilitzats aquest curs dins del termini que el centre estipule amb la documentació associada que us facilitarem. No cal realitzar cap altre tràmit.
  • Els/les nous/ves participants han de fer la sol·licitud de participació i presentar còpia de la mateixa en la secretaria del col·legi: ACCÉS A LA SOL·LICITUD. Aquesta circumstància és important per a les famílies de l’alumnat que encara no forma part del programa, especialment per a l’alumnat de 5 anys que el pròxim curs cursarà primer de primària.