INFORMACIONS I ACORDS DE LA SESSIÓ DEL CONSELL ESCOLAR DEL 26-1-23

Us facilitem un resum dels acords i informacions de la última sessió del Consell Escolar celebrada el 26 de l’1 de 2023.

S’aprova:

• El balanç econòmic de l’any 2022.
  • El pressupost econòmic de l’any 2023.
  • La participació en el programa d’ERASMUS+.

S’informa de:

• Una pròxima reunió amb Infraestructures de la Direcció Territorial per a tractar assumptes de millores estructurals del centre.
  • La negociació d’una reunió amb la Direcció General d’Inclusió davant la falta de recursos humans per a atendre totes les necessitats educatives de l’alumnat del centre.
  • Els avanços en la negociació de la inclusió del col·legi en el programa Edificant.
  • L’inconvenient i problema que impedeix la utilització de la cuina del centre per una deficient instal·lació, que ha de resoldre els tècnics de Conselleria.
  • Els avanços en la construcció i disseny de l’aula del Futur en l’escola.
  • La preocupació per la possible desaparició de la AFA del centre i amb això totes i cadascuna de les activitats i serveis que organitza: Escola Matinera, Activitats extraescolars, Jornades de convivència, Recursos per a l’alumnat del col·legi, Escola d’Estiu…