ACTUACIONS DE MILLORA DESENVOLUPADES

Us informem, previ acord del Consell Escolar, de les actuacions realitzades per l’escola i la contestació rebuda des de l’1 de setembre de 2022.

Millora dels recursos:
– Sol·licitem la dotació d’un/a mestre/a de PT i mig d’AL per a donar resposta a les necessitats de l’alumnat del centre. No ha arribat cap dotació al respecte.
– Sol·licitem una reunió amb la directora d’inclusió per a tractar els problemes de manca de personal per atendre a totes les necessitats i l’acumulació d’alumnat amb dificultats en un centre. Sense resposta.

Millora de les infraestructures de l’escola, hem cursat les següents sol·licituds:
– Nou edifici d’infantil per a unificar tota l’etapa.
– Nou pati d’educació infantil per solucionar les mancances actuals.
– Renovació dels banys de l’escola.
– Eliminació de barreres arquitectòniques (rampes, finestres, elevador, reixes, entrades i eixides del centre…)
– Dotació d’un gimnàs i renovació de les pistes i sols del pati.
Tot sense resposta.

Millores de Manteniment i Neteja:
– Realitzem comunicació puntual de cada incidència i fem recordatori mensual de les incidències no resoltes. La immensa majoria de les incidències cursades continuen sense solució (neteja, pintura…)