INFORMACIONS: CONSELL ESCOLAR DEL 30-11-2022

Acords i informacions de la sessió ordinària del Consell Escolar celebrada el 30-11-22.

ACORDS:

– Aprovació de la Programació General del Centre.

– Informar a la comunitat educativa de les actuacions desenvolupades sobre la falta de recursos humans i les sol·licituds de millora en les infraestructures del centre a la Conselleria i Direcció Territorial, i la millora en el manteniment i neteja de l’escola a l’Ajuntament des del principi de curs.

– Informar formalment a la comunitat educativa de la publicació del Decret d’igualtat i Convivència i recordar que tota la comunitat educativa té el deure de tractar amb respecte al personal del centre.

– Convocar una assemblea de la comunitat educativa per a fomentar la implicació en el funcionament i millora de l’escola.

INFORMACIONS:

– Les informacions a les famílies trimestrals s’enviaran per mail i preferentment en valencià, d’acord amb el Projecte Lingüístic autoritzat al centre.