PUBLICACIÓ CENS DEFINITIU

Finalitzat el termini establit per la Conselleria d’Educació per a presentar reclamacions al cens provisional, es publica el cens definitiu per a la consulta de l’11 d’abril de 2022 sobre la proposta de modificació de la jornada escolar.

Les persones presents en el cens, podran exercir el seu dret al vot el pròxim dilluns en l’horari establit, de 9:00 hores a 19:00 en les instal·lacions de l’escola o per correu certificat abans del 8 d’abril: Com votar?

Teniu tota la informació sobre el projecte presentat en la secció específica de la pàgina web i en el canal de notícies sobre la jornada continuada.

Us animem a participar activament en la votació, perquè una escola viva, que opina, que manifesta obertament la seua posició, serà sempre una millor escola. Ens veiem l’11 d’abril.

Publicació del cens definitiu com determina la reglamentació: ACÍ.