RESOLUCIÓ D’EMPATS DURANT EL PROCÉS D’ADMISSIÓ PER AL CURS 22-23

Us informem que la Conselleria ha publicat que “aquest matí s’ha celebrat davant notari el sorteig públic de les lletres dels cognoms per a resoldre els empats en el procés d’admissió de l’alumnat per al pròxim curs 2022-2023 en Infantil, Primària, ESO i Batxillerat.

Així, les dues lletres per les quals s’ordenarà el primer cognom són ZV, mentre que les dues lletres per les quals s’ordenarà el segon cognom són KA. En cas que l’alumne o alumna no tinga un segon cognom es considerarà que aquest comença per AA“.