Programa Centres Digitals Col·laboratius

El CEIP Lluís Guarner participa com a Centre Pilot en dos projectes: Centres Digitals Col·laboratius i Escoles Connectades.

El nostre centre ha sigut seleccionat per la Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana com un dels 50 centres educatius en els quals s'implantarà el nou model de Centre Digital Col·laboratiu (CDC) i com un dels 3 on s'instaura el Projecte d'Escoles Connectades.

Tots dos projectes tenen com a principal objectiu augmentar la competència digital de l'alumnat des de les edats primerenques. Es plasmarà en un conjunt d'eines tecnològiques, que s'integren entre si i poden suportar a centenars de milers d'usuaris: alumnes, professors i responsables de gestió del centre.

Què suposarà per a l'alumnat, el professorat i la gestió del nostre centre?
• Una millora en la qualitat de l'educació, amb igualtat d'oportunitats per a tot l'alumnat.
• Facilitarà l'educació inclusiva.
• Afavorirà la implantació de metodologies educatives innovadores amb eines intel·ligents.
• Iniciarà el canvi per al sistema educatiu del futur.

En els pròxims dies us enviarem informació més detallada.

Mentrestant tornem a recordar la importància que tots/as estigueu activats en el mòdul d'ITACA famílies.