BANCO LIBROS 3º-6º

Estimadas familias:
Os informamos que el próximo lunes 19 de junio, el alumnado tendrá que devolver el lote de libros del curso escolar 22-23. Durante estos días os haremos llegar el lote de libros y dos hojas para que las rellenéis y devolváis al centro firmadas. En el caso de que falte algún libro o el lote no se encuentre en condiciones óptimas, el alumno/a dejará de participar en el banco de libros, a no ser que reponga los libros afectados.
Os rogamos que cuando hagáis entrega de los libros les quitéis los forros.
Muchas gracias.
El equipo directivo.

Benvolgudes famílies,
Vos informem que el proper dilluns 19 de juny l’alumnat haurà de retornar el lot de llibres del curs escolar 22-23. Durant aquests dies us farem arribar el lot de llibres i dos fulls que haureu d’emplenar i tornar signades al centre. En el cas de que algun alumne/a no faça entrega del lot de complet o en cas de que el lot de llibres no es trobe en condicions adequades, deixarà de participar en el banc de llibres, sempre i quan no repose els llibres afectats.
Us preguem que quan facen l’entrega de llibres es lleven els folros.
Moltes gràcies.
L’equip directiu.