CEIP L’ALBEREDA

• FESTIVALS 2024
  • Rapsodes
    El passat dijous 16 de maig els alumnes de 4t A van gaudir d’un taller de música tradicional impartit per la cantant La Maria. Durant una estona han pogut ser compositors i compositores.
  • Dia de l’esport
    La Fundació Trinidad Alfonso, dins del seu projecte Dia de l’esport, ha emés la decisió en el concurs de localitats i Paterna, amb el seu projecte abanderat per l’Associació Cultural Educació Física Sense Límit, ha sigut una de les localitats guanyadores. El CEIP L´Albereda com a part de Sense Limite i gràcies al seu alumnat … Llegir més
  • “VALENTA “
    Este dilluns les alumnes del CEIP L´Albereda han pogut gaudir d’una jornada de Futbol Sala a través del projecte “Valenta” al costat de tècnics/as i jugadores de la FFCV.Ho han gaudit molt!!!

CALENDARI ESCOLAR 2023/2024

Calendari escolar: Infantil, Primària i Educació especial.