ANEM A CONÉIXER AUS

Privilegiats com som de viure al costat d’un paratge natural, l’alumnat de 1r no va deixar passar l’oportunitat de conéixer algunes de les aus que ens envolten: a l’aigua salada, la gavina i corb marí; a l’aigua dolça, l’ànec collverd i la gallineta comú.

El passat dimecres 24 de gener, els xiquets i xiquetes de 1r vam fer una sortida fins a la platja sud on, a través d’un telescopi vam poder observar de ben a prop les gavines que nedaven i volaven tranquil·lament per la voreta de la mar. També, a l’Ullal de l’Estany vam poder observar detingudament un grup de corbs marins prenent el sol i diverses gallinetes nedant pel llac. De camí a l’escola, caminant per la passarel·la de fusta que travessa la marjal, vam poder veure als ànecs collverd.

Un matí molt ben aprofitat, coneixent les aus del nostre voltant, passant una estoneta amb els companys fora de l’escola i aprenent molt d’una forma molt divertida!