Temes tractats y acords curs 2023-2024

Sessió del 21/5/2024

• En sessió ordinària, es van reunir les següents comissions, amb caràcter informatiu:
    • Menjador: el secretari va comentar la situació econòmica d'este al tancament del segon trimestre del curs i es van explicar les actuacions dutes a terme quant a comportament dels usuaris.
    • Inclusió, Igualtat i Convivència: el director va explicar les activitats dutes a terme durant el segon trimestre i les propostes per al pròxim curs.
    • Econòmica: el secretari va informar de l'estat de la comptabilitat a data de 31 de desembre de 2023 i del pressupost comptable per a 2024.
    • Pedagògica: la cap d'estudis va donar compte de les activitats extraescolars programades per al tercer trimestre del curs.
  • A continuació, en sessió plenària:
    • Es va aprovar la sol·licitud d'horari especial per al curs 2024-2025.
    • Es va informar el Consell que ens han concedit 1777 € en el programa Biblioinnova't.
    • Es va informar el Consell que ens han concedit 552 € en el programa per al Foment d'Intercanvis Lingüístics.

Sessió extraordinària del 23/2/2024

• Es va acordar mantindre el Projecte Lingüístic de Centre vigent, sense cap modificació, tal com demandaven les instruccions d'aplicació de l'Art. 108 de la Llei 7/2023 de 26 de desembre, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera i d'organització de la Generalitat de la Direcció General d'Educació.

Sessió del 30/1/2024

• Menjador: el secretari va comentar la situació econòmica d'este a 31 de gener de 2024 i l'encarregat va enumerar les actuacions dutes a terme durant el primer trimestre del curs respecte a l'agrupació de comensals i l'augment de la plantilla de monitores, entre altres.
    • Inclusió, Igualtat i Convivència: la coordinadora de la Comissió d'Igualtat i Convivència del Claustre va explicar les actuacions posades en marxa des de setembre en este àmbit i el director va donar compte de les mesures disciplinària adoptades en alguns casos concrets. Així mateix, es va posar l'accent en la problemàtica de l'ús per part de l'alumnat de grups en xarxes socials i de les conseqüències que això implica a l'aula.
  • A continuació, en sessió plenària:
    • Es va aprovar l'informe de gestió econòmica de l'exercici 2023.
    • Es va aprovar el pressupost comptable per a l'exercici 2024.
    • Es va posar en coneixement del Consell les activitats complementàries i extraescolars que s'han afegit a les que es van aprovar en la Programació General Anual (PGA).
    • Es va comentar el programa d'activitats del Carnestoltes Escolar i es va informar que enguany el centre sufraga totes les despeses que comporta.

Sessió del 14/12/2023

• En sessió extraordinaria, es constituïx el Consell Escolar per al període 2023-2025 i es renoven les comissions de treball.
  • En sessió ordinaria:
    • S'aprova la Programació General Anual per al curs 2023-2024.
    • S'informa de l'actualització del Pla d'emergència i dels simulacres realitzats durant la setmana en tots dos edificis.
    • S'informa de la situació del transport escolar i de la falta de compromís de l'empresa amb la contractació de les activitats extraescolars.
    • S'informa el Consell del procediment de sol·licitud de la coberta i altres dependències del centre que han de seguir associacions i altres entitats.
    • Es comenten les instruccions de la Direcció Territorial d'Educació que s'han de seguir per a establir la ràtio monitora de menjador/alumnat i altres assumptes del servici de menjador.
    • Se suggerix que es faça més difusió de documents com, per exemple, el reglament de menjador.
    • S'agraïx a l'Ajuntament, a l'AMPA i a les monitores de menjador la col·laboració amb el Festival de Nadal del dia 22 de desembre.