Campanya de vacunació 2024-2025

Durant esta temporada 2024-25, a la Comunitat Valenciana, es facilitarà l’accés a la vacunació de les persones escolaritzades en centres d’Educació Infantil (nascudes en 2020 i 2021) i Educació Especial desplaçant-se equips sanitaris a estos centres per a l’administració de la vacuna enfront de la grip i la COVID-19 en el mateix centre.

La informació i l’autorització que han de firmar les famílies ja s’han repartit a l’alumnat i ha d’estar de tornada en el centre el dijous 26 de setembre.

Una vegada sapiem el nombre d’alumnes/as que seran vacunats, coordinarem amb el Centre de Salut de Villar el dia i hora del procediment. Les famílies podran ser presents. Informarem el seu degut temps.

Per a més informació adjuntem els següents documents:

Preguntes i respostes freqüents
Beneficis, seguretat i efectes adversos

En cas de dubte mèdic poden consultar en el Centre de Salut de Villar: 96 271 83 20

DIA DE VACUNACIÓ: dimarts 15 d’octubre

HORA: 10.00 H.

LLOC: Edifici Les escoles

NOTA: una persona de cada família pot acompanyar al xiquet/a que es vaja a vacunar.