Programa escolar de consum de fruites, hortalisses i lactis

El centre participa en el programa escolar de consum de fruites, hortalisses, llet i productes lactis de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica.

A partir de hui, 26 de gener, i fins al mes de maig aproximadament, cada setmana, l'alumnat rebrà una peça de fruita o hortalissa i en alguns casos, esta peça anirà acompanyada de llet. Este aliment es podrà menjar o prendre en l'esmorzar, o es podrà emportar a casa, si és el cas.

Els productes que es repartiran seran: mandarina ecològica, pera, poma ecològica, plàtan de canàries ecològic, tomaca cherry ecològica, carlota ecològica, nispro, llet uht/ llet pasteuritzada, llet sense lactosa i llet ecològica.

El pla està destinat per a l'etapa de Primària, però sempre que siga possible, segons les unitats de fruita rebudes, es farà extensible a Infantil.