Mocador challenge – Dia Mondial del Càncer Infantil

La nostra escola es suma a la campanya MOCADOR CHALLENGE de la Fundació Aladina, la gran ona de solidaritat en recolçament als xiquets malalts de càncer.

Avuí 15 de febrer es cel·lebra el Dia Mondial del Càncer Infantil i des del nostre centre ens sumen al repte del Mocador Challenge de la Fundació Aladina, un gran homenatge als xiquets i adolescents amb Càncer i a les seues famílies així com un gran impuls a la visibiltat del Càncer Infantil.

Des del Centre tots, el professorat, alumnat i la gran familia educativa ens posem el mocador en honor a tots eixos xiquets i adolescents que perden el monyo per culpa dels tractaments, perquè el Càncer infantil és assumpte de tots. Malauradament cada any es diagnostiquen a Espanya al voltant de 1500 nous casos de càncer pediàtric, afortunadament el 80% d’eixos xiquets es curen, però molts d’ells patiran seqüeles de per vida.

Per això, des d’ací volem enviar als xiquets que a aquests moments es troben lluitant contra aquesta malaltia un missatge molt especial: No us sentiu sols, som ací per a fer-vos companyia, per a recolçar-vos, per a regalar-vos milers de somriures.