ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 23/24

Benvolgudes famílies:

Vos informem, que a partir de dilluns 18 de setembre fins al divendres 22 de setembre de 2023, estarà obert el termini per a realitzar les inscripcions a les activitats extraescolar de 15.30 h a 17 h que es realitzaran a partir del mes d’octubre.

Per formalitzar la sol·licitud, heu de descarregar-se el full d’inscripció (feu clic per a la descàrrega), emplenar-lo i signar-lo correctament per tal d’entregar-lo a la direcció del centre (no als/les tutors/es).

Cal recordar, que aquest servei va destinat per a les famílies que per motius laborals o personals no poden recollir els seus fills/es una vegada finalitzat l’horari lectiu o en el seu cas, el període de menjador escolar.

L’alumnat està obligat a acceptar i respectar el Pla específic d’organització de la jornada escolar del centre, tenint un comportament adequat segons les normes de funcionament i convivència.

Durant el temps d’activitats extraescolar, les portes del centre romandran tancades i els xiquets/es no podran eixir del recinte escolar fins les 17h que és quan finalitza el període d’activitats extraescolar.

Les sol·licituds que s’entreguen fora del termini, seran estudiades i podran o no ser acceptades.