El CEFIRE de Llengües i Internacionalització posa en marxa una nova edició dels Tallers de competència comunicativa, una oportunitat per a continuar aprenent, compartir experiències i guanyar confiança en l’ús de la llengua dins i fora de l’aula.
Des de setembre fins a principis de novembre, el professorat participant podrà formar part d’un itinerari eminentment pràctic en què la comunicació serà la protagonista. A través de situacions reals, activitats col·laboratives i metodologies actives, es treballaran estratègies per a expressar-se amb més fluïdesa, precisió i seguretat, tant oralment com per escrit.
